perjantai 24. marraskuuta 2006

Luomisen tuskaa

Se on jännä, miten uusia ideoita ja toteutettavia juttuja pulpahtelee mieleen koko ajan, kun on joku tekele kesken (siis semmoinen, mikä pitäisi saada valmiiksi ennen kun aloittaa uuden). Mutta sitten kun sitkeästi teet jonkun työn valmiiksi ja sen jälkeen oikein luvan kanssa saat aloittaa uuden työn, niin kaikki kivat ideat ovat kadonneet PUFF -pois mielestä! Saatan jonkun neuleen valmistumisen jälkeen lueskella monta päivää neulelehtiä ja surffata netissä etsimässä jotain ja tuskastua moneen kertaan kun en saa mitään aloitettua. Olen siis tehokkaimmillaan silloin, kun on miljoona työtä kesken... Käykö kenellekään muulle näin?

Tapestry-neuleesta on ensimmäinen hiha valmis ja toista on aloitettu. Pitäisiköhän ennakoida ja aloittaa jotain uutta jo nyt...

Olin erityisen reipas äsken, kun olin tullut töistä. Imuroin, pesin lattiat, tiskasin ja siivosin keittiön. Nyt on ihanaa, kun saa istuskella ja naatiskella vaan olostaan.

Meille laitettiin tällä viikolla langaton nettiyhteys. Nyt voi surffia missäpäin huushollia vaan tän mun omppukoneen kanssa. Aloin puhua jollekin tosta langattomuudesta ja sain heti ällistyneen kommentin notta oonko hankkiutunu mun langoista(neule) eroon. Ehei, en ole!

Nuo Norot on jutellu mulle ahkerasti tuolta paperikassin pohjalta. Mulla on 3 kerää sitä silkkilankaa ja 3 kerää "tavallista" (kureon?). En ole vielä päättänyt mitä niistä tulee. Ensin ajattelin Clapotista, mutta sitten muistin sen Lady Eleanor -huivin nähneeni jossain. Se on ihana, mutta siihen taas uppoaa paljon enempi keriä, kun mitä mulla on (haluaisin sellaisen iiiison huivin). No sitten katselin Booga Bag:ia ja vielä sen jälkeen nyt viimeisimpänä tuumailin, josko niistä muotoutuisi joku keeppi. Vaikka raidottaen aina 2 tai 4 kerrosta samalla langalla. Huomena niistä varmaan on tulossa taas jo ihan jotain muuta... Ei osaa päättää hän!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti